Te sympatyczne, zielone duszki można znaleźć w każdej lokacji, ale nie jest to łatwe zadanie. Kiedy jednak uda nam się je odnaleźć i odesłać do chramu, są nam na tyle wdzięczne, że dają nam możliwość otrzymania za ich sprawą jednego z błogosławieństw opisanych wyżej.

Poniżej opisane zostały miejsca w konkretnych misjach, w których odnajdziesz duszki:

Wioska Przeklętego Kwiecia

Tutaj odnajdziesz aż siedem kodam. Pierwszy chowa się obok drzewa za wzgórzem, na które dojdziesz pokonując przeciwnika yokai czyhającego na Ciebie za chramem startowym. Drugi duszek znajduje się na końcu pewnej ścieżki. Za chramem startowym natkniesz się na most, przez który musisz przejść, później ominąć chatę i skręcić w poboczną ścieżkę. Idź do wioski za drugim chramem, zejdź z mostu i za chatą naprzeciwko Ciebie znajduje się duszek numer trzy. W tej samej wiosce znajdziesz studnią. Naprzeciw niej jest chata, w której progach odnajdziesz czwartego duszka. Piąty kodama znajduje się naprzeciwko wspomnianej chaty, zaraz obok studni – w drewnianym domku. Szósty kodama znajduje się za wioską. Idź ścieżką prowadzącą w górę i obejrzyj przestrzeń za kamiennymi lampami. Siódmego duszka musisz znaleźć idąc za trzeci chram, który znajdziesz za zamkniętą bramą. Za tą bramą znajdziesz duszka w kolorze brązowym.

Las Spowity Ciemnością

W tej lokacji ukryły się dwa kodamy. Pierwszy z nich stoi w centrum lokacji, przy wielkim drzewie rosnącym w połowie drogi z jednego do drugiego chramu. Drugi duszek schował się za drewnianą skrzynią w kolorze czarnym. Znajdziesz ją przy drewnianej chacie z drugiej strony urwiska, na którą dostaniesz się powalając drzewo.

Bestia Zrodzona z Dymu i Ognia

Tutaj ukryło się kolejnych siedem kodam. Pierwszy z nich znajduj się w wiosce kowali, przy jednym z ostatnich domów. Drugi ukrywa się na dachu jednego z domostw w tej samej wiosce. Idąc między zabudowaniami skieruj się w górę aż do momentu, w którym odnajdziesz most prowadzący na dachy. Trzeci duszek lokacji znajduje się na końcu groty, którą z kolei znajdziesz przed drugim chramem. Szukaj go za skrzyniami. Czwarty kodama znajdziesz w kolejnej wiosce – znajdź chatę z drabiną wiodącą do podziemi. Zaraz u jej dołu znajdziesz duszka. Piąty znajdziesz za drugą wioską. Kiedy ją miniesz skieruj się w lewo i aktywuj skrót do kolejnego chramu. Obejdź płonący dom aż dojdziesz do kodama przy skałach. Szósty kodama znajduje się na ostatnim piętrze płonącego domu, za filarem. Trafisz tam korzystając z drabin. Siódmy duszek kryje się na dachu budynku zaraz obek tego, który płonie. Na drugim piętrze płonącego budynku znajdziesz boczne wyjście, które poprowadzi Cię na dach wspomnianej chaty.

Mroczne Znaki

W tych okolicach znajdują się gotowe do pomocy trzy kodamy. Idąc od chramu wejdź do pierwszej chaty, w której znajdziesz pierwszego duszka – przejrzyj skrzynie. Drugi kodama stoi na zboczu, zaraz przy skałach. Znajdziesz go idąc główną drogą prowadzącą do dużej budowli z drewna. Trzeci kodama ukrył się pod rzeczonym budynkiem, w skalnym przejściu usytuowanym obok schodów głównych.

Sanktuarium Żmii

Podczas wykonywania tej misji będziesz w stanie odnaleźć szóstkę sympatycznych duszków. Pierwszy z nich znajdziesz za skrzyniami, na drewnianej platformie przy pierwszym chramie. Drugi stoi przy skale z prawej strony budynku, do którego dojdziesz wchodząc na wzgórze. Trzeci kodama ukrywa się na drugim chramem, w podziemnej jaskini, w jej ślepym zaułku. Czwarty schował się pod zniszczonym mostem na dnie podziemi. Piąty jest pod drugiej stronie podziemi, też obok mostu. Szósty kodama ukrył się za zwłokami na końcu ścieżki wychodzącej z tunelu powyżej opisanego wyżej miejsca.

Ukryte Potwory Okehazamy

W tej lokacji znajdziesz aż siedem czarodziejskich duszków, które zaoferują Ci kilka błogosławieństw – po jednym każde. Pierwszy duszek znajduje się za drewnianym ogrodzeniem. Wejdź do kopalni na chramem startowym i kieruj się do groty – znajdziesz w nim też dużego demona, więc uważaj. Drugi duszek ukrył się w głębi kopalni. Kiedy dojdziesz w niej do rozwidlenia dróg idź na wprost aż dotrzesz do drewnianych wagoników. Tam czeka na Ciebie kodama. Trzeci kodama czeka obok ściany z kamienia. Idź do gęstego lasu, który znajduje się naprzeciwko kolejnego chramu. Tam znajdź schody w gęstym zagajniku, niedaleko jest też wspomniana kamienna ściana.

Czwarty duszek znajduje się w wiosce, do której prowadzą linowe mosty. Znajdź dom z drewnianym ogrodzeniem i kilka zgrupowanych beczek. Tam znajdziesz czerwonego duszka. Idąc do drugiego chramu skieruj się w dół zbocza. Idąc tak na wprost dojdziesz do dużej jaskini. Przejdź obok półki skalnej ze świecami i dojdź do tunelu – na samym końcu czeka duszek numer pięć. Szósty kodama znajduje się przy trzecim chramie, dokładnie przy budynku obok niego. Siódmy duszek będzie na Ciebie czekał przy płonącym drzewie, zaraz przed walką z bossem, przed areną.

Tajemniczy Zamek Jednej Nocy

W trakcie tego zadania będziesz miał okazję znaleźć również aż siedem duszków oferujących błogosławieństwa. Pierwszy z nich ukrył się pod linowym mostem, w zaroślach. Miejsce to znajdziesz między dwoma chramami. Teraz drugi duszek. Idź do drugiego chramu i znajdź drogę prowadzącą w górę. Idź aż zobaczysz w oddali spory drewniany budynek – aby do niego dotrzeć, musisz zeskoczyć ze zbocza. Duszka znajdziesz na najwyższym piętrze, w skrzyni.

W trakcie wykonywania zadania głównego odkryjesz w końcu skrót do dalszej części lokacji, który znajduje się za drugim chramem. Idź tam i zejdź drabiną w dół. Idź drogą aż dojdziesz do jaskini i kolejnej drabiny. Wejdź po niej na wyższy poziom i porozmawiaj z trzecim kodamem.

Czwarty kodama znajduje się na dachu chaty obok największej budowli w zniszczonej, drewnianej wiosce – dokładnie w centralnym punkcie wioski. Piąty kodama znajduje się bardzo blisko poprzedniego. Idź do miejsca otoczonego białą płachtą, w jej centrum znajduje się czarna skrzynia, obok której stoi kolejny duszek. Szósty kodama będzie dla Ciebie dostępny dopiero gdy odnajdziesz trzeci chram, wcześniej znajdujący się pod taflą wody. Idź i przejdź pod mostem, a potem idź w lewo. Idź znów aż dojdziesz do drabiny po swojej prawej stronie. Wdrap się na wyższy poziom i kieruj się w górę drogi. Na jej końcu znajduje się urwisko z kamienną konstrukcją pod nią. W okolicach znajdziesz czerwonego duszka.

Siódmy kodama stoi trochę niżej – zeskocz z urwiska na półkę niżej i go odnajdziesz.

Niespokojny Skowyt

W kolejnej misji Nioh 2 znajdziesz aż pięć sympatycznych duszków rozlokowanych po całej mapie. Pierwszy z nich siedzi na małym dziedzińcu zaraz obok lampy. Dziedziniec znajduje się obok dużego budynku przy chramie startowym. Drugi duszek jest bardzo blisko – zaraz przy schodach po drugiej stronie wspomnianego wyżej budynku. Teraz skieruj się do podziemi, do których wejście znajdziesz za drugim chramem. Idź do groty i szukaj kilku rozwidleń. Kiedy znajdziesz, wejdź po schodach na górę i idź do wejścia po lewej stronie od skalnej półki. Po wejściu kieruj się w prawo i znajdź trzeciego duszka, który czeka obok pułapki. Wróć się do półki skalnej i zwróć ku ścianie z oczami. Zniszcz ją, aby wejść do pomieszczenia, które ukrywa się za nią. Obok płyt nagrobnych znajdziesz czwartego duszka. Piąty kodama znajduje się przed wejściem na teren walki z bossem, czyli na arenę.

Opuszczona Warownia

W zadaniu Opuszczona warownia znajdziemy aż sześć kodam. Za startowym chramem znajduje się ścieżka, którą z każdej strony otulają skały. Idź nią aż dojdziesz do drabiny, następnie skręć w lewo i idź do kolejnej drabiny. Przejdź przez most i z prawej strony zauważysz worki, za którymi siedzi pierwszy kodama. Idąc w głąb lokacji dojdziesz do szybu windy, do której musisz wejść. Wyskocz z niej na przedostatnim piętrze i idź prosto, aż do mostu którym dotrzesz w pobliże półki skalnej, na której czeka na Ciebie drugi kodama.

Idź do drugiego chramu i znajdź ścieżkę prowadzącą w górę. Będzie tam również groźny cyklop broniący bramy, przez którą musisz przejść. Idź aż do rozwidlenia i przed bramą wybierz drogę w lewą stronę. Idź dalej ku górze aż do ścieżki po której musisz przejść tuż nad ziemią. Zejdź na dół po znalezionej drabinie na półkę skalną, po trzeciego kodama. Czwarty kodama znajduje się w wieży, ma kolor brązowy.

Na końcu lokacji znajduje się duży budynek, przed którym skieruj się w prawo. Idź przy znalezionej drodze aż dojdziesz do skały i piątego kodama.

Wejdź do głównego budynku i skieruj się do bocznego wejścia. Klucz do bramy znajdował się w skrzyni w małym budynku. W tym znajdziesz szóstego kodama, który ukrył się za jednym z posągów.

Droga Ucieczki

Podczas tej misji masz szansę na odnalezienie aż siedmiu kodam, które ukrywają się w różnych miejscach w całej tej lokacji. Pierwszy z nich chowa się niedaleko dachu pewnego domu. Za chramem pierwszym idź drogą, jak dojdziesz do rozwidlenia wybierz drogę z lewej strony i idź dalej, aż dotrzesz do rzeczonego dachu. Obok niego, przy drzewie stoi duszek. Idź później do miejsca, w którym wzniesienie patrolowane jest przez wroga. Pokonaj go i idź do drugiego duszka, który stoi między dwoma drewnianymi kładkami. Idź teraz do drabiny, która aktywuje skrót do startowego chramu. Idź w prawo, znów w prawo i odnajdź drogę obok kamiennej ściany. Idź wzdłuż niej aż dotrzesz do zniszczonej chaty. W dzbanie przed nią znajduje się trzeci kodama.

Idź do drugiego chramu. Zaraz za nim przejdź przez drewniany most aż dotrze do wąskiej drogi. Zobaczysz nad nią duży konar i to tam czeka na Ciebie czwarty kodama. Kontynuuj trasę drogą, a jak dojdziesz do rozwidlenia, na którym musisz iść w prawo. Gdy staniesz na dużej gałęzi będziesz już musiał tylko zeskoczyć niżej. Gotowe.

Kolejny, piąty już kodama znajduje się w okolicy, którą patroluje drugi przeciwnik. Zlustruj okolicę i idź do drewnianych schodów, obok której czeka na Ciebie duszek. Znajdź ścieżkę prowadzącą dalej, w głąb misji i idź nią. Jak dojdziesz do dużego budynku zwróć uwagę na schody, pod którymi czeka na Ciebie szósty duszek.

Siódmy duszek czeka na Ciebie zaraz przed areną walki z bossem misji – dokładnie rzecz biorąc w jednym z dzbanów obok chaty. Rozbij je i sprawdź.

Ciała i Lód

Tutaj poukrywał się aż osiem kodam, których znalezienie z pewną dozą pomocy nie powinno Ci sprawić zbyt dużych problemów. Za chramem startowym znajduje się wzgórze, za którym musisz skręcić w prawo. Kiedy dojdziesz do rozwidlenia, wybierz kamienne schody i idź nimi w górę. Dojdziesz do domu, przed którym stoi drewniany wóz. Kiedy go zniszczysz, ujrzysz pierwszego kodama. Wróć na wzgórze i idź prosto, aż dojdziesz do drewnianych schodów. Zejdź po nich i idź w stronę mostu. Mniej więcej w połowie drogi znajdziesz skrzynię – rozbij ją i porozmawiaj z drugim kodamem.

Idź do drugiego chramu, skręć za nim w lewo i wejdź na górę po schodach. Kiedy dotrzesz do drabiny wejdź po niej na balkon. Tam w skrzyniach znajdziesz trzeciego kodama. Za drugim chramem znajduje się kilka budynków, przejdź przez nie aż dotrzesz do bramy. Przed nią skieruj się w lewo do pomieszczenia ze skrzyniami. Tam ukrył się czwarty kodama. Z tego pomieszczenia skieruj się po schodach na górę, w pomieszczeniu o niewielkich rozmiarach ukrył się piąty kodama.

Idź do trzeciego chramu. Na lewo od niego znajdziesz drewnianą chatę. W niej, nieco ukryty za skrzyniami ukrywa się szósty kodama. Również za trzecim chramem znajduje się kładka. Zaraz za nią skieruj się w lewo i idź do bramy. Kiedy podejdziesz na koniec zniszczonego mostu, zeskocz niżej, na kładkę, a następnie na ziemię. Pod mostem czeka na Ciebie siódmy duszek. Cofnij się do mostu za trzecim chramem. Idąc od chramu i po przejściu przez rzeczoną kładkę skieruj się w lewo i idź, aż natkniesz się z prawej strony na chatę. Wejdź na jej dach i tam czeka na Ciebie ósmy duszek.

Ptak w Klatce

W tej lokalizacji również znajduje się dużo duszków, bo aż siedem. Za chramem startowym znajduje się tunel, przejdź przez niego i idź do rozwidlenia dróg.. Na rozwidleniu wybierz lewą stronę, aby dojść do dosyć dużej lokacji. Kiedy z lewej strony zobaczysz dom w kolorze czarnym idź do niego i za nim wejdź na drogę po zniszczonym, starym dachu. Na jej końcu czeka na Ciebie pierwszy w tej lokacji duszek. Za wspomnianym czarnym domem jest ścieżka prowadząca do kamiennego tunelu. Idąc nią dotrzesz do drugiego duszka. Za tym samym domem znajduje się droga prowadząca do młyna. Przy drugiej mijanej bramie zatrzymaj się i zanim ją przejdziesz obróć się w lewo. Na ziemi, przed zniszczoną chatą czeka trzeci kodama. Idź dalej tą ścieżką, przejdź bramą i idź do tunelu. Jak dojdziesz do drabiny wyjdź po niej na powierzchnię i tam też znajdziesz czwartego duszka. Piąty kodama ukrywa się niedaleko areny, na której będziesz walczył z bossem kończącym misję. Do budynku z areną wejdziesz od strony piwnicy. Gdy już będziesz w środku idź w lewo i skieruj się na drugi koniec pomieszczenia. Kiedy znajdziesz schody, skieruj się nimi na górę. Szybko dostrzeżesz kodama.

W pewnym momencie włączysz mechanizm, który jest odpowiedzialny za położenie przejść na górnym poziomie – tym samym odblokujesz pomieszczenie z gorącym źródłem. Aby do niego wejść idź do komnaty z jednym filarem i przeskocz przez wyrwę w podłodze. Koło źródła znajdziesz skrzynie za którymi ukrył się kodama numer sześć. Siódmy kodama znajduje się na poziomie, gdzie znajdują się przejścia nad poziomem gruntu, które co jakiś czas zmieniają swoje ułożenie – za sprawą przestawiania przez nas odpowiedniego mechanizmu. Ustaw kładki w kierunku schodów i idź na ostatnie piętro. Jak tam już będziesz, skieruj się w lewo do komnaty, w której ukrywa się duszek w kolorze brązowym.

Złoty Naród

W tej lokacji znajdują się jedynie trzy kodamy. Na dziedzińcu znajdziesz pierwszego kodama – ukrył się tuż za kamieniami. Na dziedziniec dostaniesz się z praktycznie każdego budynku ustawionego wokół pałacu. Drugi duszek stoi sobie w kącie w pomieszczeniu pełnym książek. Wejdziesz tam idąc do drabiny znajdującej się na dziedzińcu. Wejdź po niej na górę i skieruj się w lewą stronę. Tam znajdziesz duszka. Z tego samego dziedzińca wejdź po drabinie na dach i skręć w prawo. Idź w kierunku dachu jednego z dużych budynków, przejdź przez dziurę w murze i po belkach na drugą stronę. Tam czeka na Ciebie trzeci kodama.

Nieokiełznana Woda

W trakcie tej misji masz szansę odnaleźć aż dziewięć kodam, a więc do tej pory najwięcej. Idź do drugiego chramu. Tam znajdziesz drogę, którą musisz iść. Na jej końcu znajdziesz zniszczony most. Naprzeciwko tego mostu znajduje się zamknięta brama, a zaraz obok niej ścieżka. Na końcu ścieżki znajdziesz zrujnowaną chatę, w której czeka na Ciebie pierwszy kodama. W dużym budynku znajdującym się za drugim chramem, na drugim piętrze jest boczny balkon. Tam w skrzyni czeka na Ciebie drugi kodama. W tym samym budynku jest przejścia na drewnianą kładkę. Idź nią do drewnianej chaty. Stojąc na krawędzi jej zadaszenia zobaczysz w końcu trzeciego kodama.

Kiedy uda Ci się odblokować skrót do startowego chramu przejdź drogą między dwoma chatami i w ten sposób znajdziesz czwartego, brązowego duszka z błogosławieństwem. W niedużej zatoce dla łódek znajdującej się niedaleko bramy, blisko chramu startowego znajdziesz skrzynię z piątym duszkiem. Idź do trzeciego chramy. Na wysepce znajdującej się za średniej wielkości drzewem czeka szósty kodama.

Za trzecim chramem znajduje się brama, przez którą musisz przejść. Kieruj się w stronę dużego budynku i skieruj się w lewo, gdy już do niego wejdziesz. Obok małej chaty znajdziesz siódmego duszka. Przed budynkiem z areną bossa znajduje się dziedziniec. Idź tam, aby znaleźć ósmego duszka. Po pokonaniu bossa otrzymasz klucz do bramy. Znajduje się ona z lewej strony chramu trzeciego. Idź do niej i kieruj się w dół, do zrujnowanego budynku. Za tym budynkiem znajdziesz skrzynię z dziewiątym duszkiem.

Szalona Klinga

W misji o tak zmyślnej nazwie znajduj się aż osiem kodamów, które zaoferują Ci aktywację lub wzmocnienie określonych błogosławieństw. Warto ich poszukać, szczególnie korzystając z poniższych wskazówek. Za startowych chramem płonie chata, a za nią stoi pierwszy kodama. Następnym Twoim ruchem będzie otworzenie bramy – za nią stoi drugi duszek. Idź do drugiego chramu. Zaraz za nim stoi duży budynek – nie wchodź do niego mimo takiej możliwości. Idź na balkon, gdzie czeka na Ciebie trzeci duszek. Naprzeciwko wspomnianego budynku znajduj się płonąca ogniem droga. Przejdź przez ogień a później zrób unik w postaci przetoczenia, aby ugasić ogień i zminimalizować tym samym obrażenia. Wejdź później po znalezionej drabinie na zadaszenie i przejdź na kolejne, gdzie czeka na Ciebie czwarty kodama. Zejdź z dachu i idź do miejsca otumanionego Królestwem Ciemności. Za stojącą tam skałą kryje się piąty kodama. Kiedy zejdziesz z tego dachu i skierujesz się w lewą stronę dojdziesz do kolejnego budynku. Tam czeka szósty duszek z błogosławieństwem.

Idź do trzeciego chramu i przejdź przez bramę, którą tam znajdziesz. Na końcu drogi, którą będziesz szedł znajdziesz płonący dom, do którego musisz wejść. Obok niego stoi drabina, po której musisz wejść na wyższy poziom. Po dachach dotrzesz do niewielkiego placu. Tam znajdziesz ukrytego kodama numer siedem. Ostatni, ósmy już duszek znajduje się tuż przed wejściem na arenę do walki z bossem kończącym misję.

Zmierzch na Górze Tenno

Tutaj również znajduje się osiem sympatycznych duszków. Idź do bagien, gdzie na końcu znajdziesz drogą wiodącą ku górze. Wejdź na ścieżkę po prawej stronie i idź, aż znajdziesz kodama numer jeden. Idź na wzniesienie i kieruj postacią pod drewnianą konstrukcją, następnie zaś pójdź w górę drogi. Kiedy dotrzesz do drewnianych kładek zobaczysz chatę, za którą musisz zejść na ziemię skacząc. Tam znajdziesz drugiego duszka. Za dużym, linowym mostem znajduje się platforma z drewna, gdzie znajduje się trzeci duszek. Aby do niego dojść znajdź drabinę. Idź do drugiego chramu i znajdź bramę. Za bramą stoi chata, na której dachu znajduje się czwarty duszek z błogosławieństwem.

Przed kolejnym, drugim już chramem znajduje się pole uprawne na którym czeka na Ciebie piąty kodama. Również za drugim chramem znajduje się drewniany most. Zeskocz z niego w dół, aby za osłoną odnaleźć szóstego kodama. Ponownie za drugim chramem stoi warownia – trzeba tylko przejść przez most. Idź przez bramę i kieruj się za nią w prawo. Za stodołą stoi szósty, tym razem brązowy duszek. Kiedy znajdziesz duży budynek z ozdobami w kolorze purpurowym idź na jego piętro, aby na bocznym balkonie odnaleźć ósmego duszka.

Niechybne Zniszczenie

Kolejna lokacja, w której na odnalezienie czeka na Ciebie siedem kodamów. Idź za chram startowy, na most i do warowni. Kiedy do niej wejdziesz, odwróć się do wyjścia i wejdź po drabinie na wyższy poziom, aby odnaleźć pierwszego duszka z błogosławieństwem. Idź teraz do drugiego chramu, gdzie znajdziesz przejście do korytarza – na jego końcu znajduje się wyrwa w murze, przez którą musisz przejść, aby znaleźć skrzynię, za którą ukrył się drugi kodama. W tym samym przejściu do korytarza znajduje się drabina, po której musisz wejść na wyższy poziom i przejść do pomieszczenia, w którym po lewej stronie znajduje się trzeci kodama.

Po dotarciu do pomieszczenia, z którego wchodzi się na arenę idź dalej korytarzem i w jednym z kolejnych pomieszczeń wskocz w dziurę w podłodze, bo tam czeka czwarty kodama. Idź do trzeciego chramu i znajdź drabinę, po której zejdziesz na dół. Przejdź obok powalonej, sporych rozmiarów belki i poszukaj piątego duszka. Na tym samym poziomie znajdziesz przejście po powalonych belkach, przez które będziesz mógł wejść dwa poziomy wyżej. Idź do dzwonu, a następnie zeskocz przez zniszczone i dziurawe schody niżej. Tam czeka kodama numer sześć. Na najniższym piętrze znajdź schody, obok których znajdziesz ścianę z oczami – tradycyjnie ją zniszczą, aby zrobić sobie przejście do pomieszczenia za nią. Tam czeka siódmy duszek z błogosławieństwem od brązowego kapelusza.

Dwie Twarze Gościnności

Liczba kodam w tej lokacji wynosi równe siedem. Aby je znaleźć zacznij od chramu startowego – na lewo od niego znajdziesz pierwszego duszka. Teraz w jednym z budynków za chramem startowym poszukaj gorącego źródła. Drugi kodama będzie czekał za drzwiami tegoż budynku. Idź do drugiego chramu i poszukaj sterty belek. Za nimi właśnie ukrył się trzeci duszek. Wróć do drugiego chramu – za nim znajdziesz most. Po przejściu przez niego kieruj się w prawą stronę, aż dojdziesz do drabiny. Zejdź po niej i znajdź łódkę, za którym czeka na Ciebie czwarty kodama.

Przed wzgórzem z trzecim chramem znajduje się brama. Wejdź na wieżę strażniczą – tam czeka na Ciebie piąty kodama. Na ścieżce, które prowadzi na to wzgórze znajdziesz armatę – jeszcze przed bramą wspomnianą wyżej. Kiedy jej użyjesz, puścisz z dymem część ogrodzenia naprzeciwko siebie. Tam znajdziesz duszka numer sześć. Kiedy dojdziesz już do trzeciego chramu, poszukaj przy nim budynku. Po wejściu do niego kieruj się w lewo do bocznego skrzydła. Kiedy zniszczysz zbroję, w jej środku ukaże Ci się siódmy kodama.

Bystry Demon

W misji Bystry demon masz szansę odnaleźć sześć duszków. Za połamaną ścianą znajdziesz pierwszego – w kolorze czarnym. W pewnym momencie dojdzie do areny bossa, z którym już miałeś starcie – chodzi o kota. Wejdź na wzgórze i przejdź po powalonym drzewie na drugą jego stronę. Idź wokół ogrodzenia z płachty i za drewnianym płotem odnajdziesz drugiego duszka, w kolorze zielonym. Niedaleko tego miejsca znajduje się brama. Musisz przez nią przejść, a znajdziesz trzeciego kodama.

Idź do drugiego chramu, wejdź do domu i wyjdź z niego na wzgórze. Wejdź na jego dach i porozmawiaj z czwartym kodamem. Po aktywacji skrótu chramu drugiego wejdź w niego i idź w stronę mostu zrobionego z drewna. Tam jest też skrót do startowego chramu. Przed mostem zejdź przez konar w dół ścieki, gdzie za drzewem znajdziesz kodama numer pięć. Wchodząc na wzgórze trzeciego chramu rozglądaj się uważnie, ponieważ w jednej z wnęk ukrywa się kodam numer sześć.

Bezpańskie Koty

Podczas tej misji głównej możesz skupić się na szukaniu pięciu duszków z błogosławieństwami. Na samym początku misji, zaraz niedaleko chramu startowego poszukaj pierwszego kodama. Obok chramu startowego znajduje się wzgórze. Wdrap się na nie po drabinie, aby zaraz zeskoczyć na półkę skalną – lokum drugiego kodama.

Idź do chramu startowego i wejdź na zalaną drogę. Kiedy dotrzesz do rozwidlenia wybierz lewą stronę. Na końcu wybranej ścieżki, w łódce znajdziesz trzeciego kodama. Jeśli jednak na rozwidleniu skręcisz w prawo i wejdziesz na wzgórze, za jednym z domów odnajdziesz czwartego kodama. Aby zdobyć piątego w lokacji kodama idź do drewnianego budynku i wejdź do niego. Przejdź przez wszystkie korytarze i za ostatnimi drzwiami poszukaj duszka.

Mauzoleum Zła

W mauzoleum zła znajdziesz aż dziewięć duszków z błogosławieństwem. Zaraz przy startowym chramie znajdziesz kamienne schody. Idąc po nich w końcu znajdziesz się na drewnianym moście. Tuż przed nim zeskocz na ziemię i idź do skalistej ściany, z którą czeka pierwszy kodama.

Kiedy znajdziesz się przy budynku nad wodą, znajdź drabinę. Wejdź po niej na wyższy poziom i wskocz na balkon. Po jego podłodze przejdź na drugą stronę i odnajdziesz drugiego kodama. Przy tym samym budynku znajdziesz dziurę w ziemi, w którą musisz wskoczyć, aby odnaleźć trzeciego kodama.

Idź do drugiego chramu, aby znaleźć schody. Znajdziesz pomieszczenie, jeśli po nich zejdziesz. Skręć w nim w lewo i wejdź na charakterystyczną, powyginaną ścieżkę. Wejdź do pomieszczenia z lewej strony, przejdź przez balkon i odnajdziesz czwartego kodama. Ponownie zejdź po tych samych schodach. Ty razem jednak wejdź do pomieszczenia i zejdź poziom niżej. Po wyjściu na balkon kieruj się w kierunku kładki z drewna – niedaleko niej znajdziesz duszka numer pięć.

Teraz idź do budynku znajdującego się po lewej stronie od trzeciej figury smoczej Wejdź do niego, zejdź po drabinie na dół i kieruj się w prawo, aż znajdziesz kodama numer sześć. Idź do drugiego chramu i znajdź budynek obok. Wskocz na najniższy poziom, gdy uda Ci się obniżyć poziom tafli wody. Za murem ukrywa się siódmy kodama.

Przestaw teraz dźwignię zmieniającą umiejscowienie korytarzy na najniższym poziomie budynku za chramem drugim. Dzięki temu odblokuje się droga do areny walki z bossem oraz przejście do gorącego źródła. Przed pomieszczeniem z gorącym źródłem znajduje się kryjówka ósmego kodama. Zaraz przed wejściem na arenę znajdziesz dziewiątego kodama.

Złoty Zamek

Tutaj możesz poszukiwać ośmiu duszków z błogosławieństwami różnego typu. Za startowym chramem jest plac i wrota. Zejdź po schodach, które też tam znajdziesz i w zagajniku szukaj pierwszego duszka. Drugi chram mieści się w pomieszczeniu. Na dachu tego pomieszczenia znajduje się drugi kodama. Trzeci duszek lokacji ukrył się w pomieszczeniu za drugim chramem, gdzie kiedyś można było znaleźć żółty kryształ. Na placu przy drugim chramie znajduje się żółty kryształ, przy którym czeka sobie na Ciebie czwarty kodama.

Na tym samym placu wejdź po schodach na poziom drugi i kieruj się w lewo. W korytarzu znajduje się drabina, a obok niej kodama numer pięć. Na pierwszym poziomie tegoż samego budynku idź do pomieszczenia ze ścianą z oczami. Zniszczą ją tradycyjnie i wejdź do pomieszczenia za nią. Przy odnalezionym gorącym źródle czeka kodama numer sześć.

Przy trzecim chramie znajdują się schody, po których należy wejść na arenę bossa. Jeśli zerkniesz na prawą stronę od schodów, zdołasz znaleźć kodama numer siedem. Przed areną z głównym bossem jest też pomieszczenie, ale nieco z boku. W nim, za obrazem znajdziesz ósmego, ostatniego kodama lokacji.

Podziwianie Kwiatów WiśniDaigo

To już ostatnia misja i ostatnia też szansa na odnalezienie kodam. Tutaj w ilości ośmiu. Przed chramem startowym, zaraz za drzewem ukrył się pierwszy z nich. Przed wejściem do pierwszego domu w lokacji, również za drzewem ukrył się kolejny, drugi już duszek.

Kiedy wyjdziesz na ogród z pierwszego domu znajdź wejście do kolejnego pomieszczenia. Zacznij obchodzić budynek, aby znaleźć kodama numer trzy.

Idź do drugiego chramu. Za nim przejdź przez budynek i przejdź na jego lewą stronę – z zewnątrz. Tam znajdziesz czwartego kodama.

Idź do trzeciego chramu i wejdź po gałęzi wyżej. Obchodząc dom z lewej strony trafisz na złotego, piątego kodama. Kieruj się tą drogą dalej aż dojdziesz do mostów i małego domu za nimi. Obok tego domku stoi szósty kodama.

W pewnym momencie drogę zablokuje Ci kryształ. Zniszcz go, a zmieni się ułożenie korzeni. Idź za trzeci chram na lewą stronę, aby dojść na gałąź. Idąc po niej wejdź na kolejną, aż zobaczysz ścieżkę po grubym konarze. Zeskocz na nią, ale przygotuj się na otrzymanie obrażeń. Idąc tą drogą, na samym jej końcu znajdziesz kodama siódmego. Ostatniego, ósmego kodama lokacji znajdziesz przed wejściem na arenę walki z ostatnim już bossem.